VII Posiedzenie Senatu Akademickiego - 2.07.2025 r.

P.T. 
Członkowie Senatu Akademickiego
Politechniki Poznańskiej

Uprzejmie zapraszam na VII, w kadencji 2024-2028, posiedzenie Senatu Akademickiego Politechniki Poznańskiej, które odbędzie się w środę 2 lipca 2025 r. o godz. 9.00, w sali posiedzeń Senatu (pl. M. Skłodowskiej-Curie 5).

 

Porządek obrad:

  1. Sprawy osobowe:
    a) wniosek o zatrudnienie dr hab. inż. Barbary Ksit na stanowisku profesora uczelni (ref. Dziekan WILiT)
    b) wniosek o zatrudnienie dr. hab. inż. Dariusza Ulbricha na stanowisku profesora uczelni (ref. Dziekan WILiT)
  2. Zaopiniowanie kandydatury mgr inż. Pauliny Szewczyk na stanowisko dyrektora Centrum Transferu Technologii (ref. R3) 
  3. Sprawozdanie z działalności Rady Uczelni (ref. Przew. Rady)
  4. Opiniowanie wniosków o nagrody ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego (ref. R2)
  5. Ustalenie programu studiów dla kierunku technologie informacyjne dla inteligentnej i zrównoważonej mobilności/Information Technology for Smart and Sustainable Mobility (studia stacjonarne, II stopnia) (ref. Dziekan WILiT)
  6. Ustalenie programu studiów podyplomowych Zarządzanie i logistyka w ochronie zdrowia (studia niestacjonarne) (ref. Dziekan WIZ)
  7. Zaprzestanie prowadzenia studiów na kierunku architektura/Architecture (studia stacjonarne, I stopnia) (ref. Dziekan WA)
  8. Zaprzestanie prowadzenia studiów na kierunku inżynieria cyklu życia produktu/Product Lifecycle Engineering (studia stacjonarne, II stopnia) (ref. Dziekan WIM)
  9. Uchwalenie Regulaminu przyznawania Medalu „Wyróżniającemu się Absolwentowi Politechniki Poznańskiej” (ref. R1)
  10. Informacja o działalności naukowo-badawczej w PP w roku 2024 oraz ocena efektywności badań naukowych (ref. R2, Przew. SK ds. Nauki)
  11. Informacja o działalności Biblioteki PP (ref. Dyrektor BPP)
  12. Informacja o działalności Wydawnictwa PP (ref. Kierownik WPP)
  13. Sprawy bieżące
  14. Interpelacje

Rektor Politechniki Poznańskiej
prof. dr hab. inż. Teofil Jesionowski

 

środa, 25 Czerwiec, 2025
Porządek obrad - prywatny: 
ZałącznikRozmiar
PDF icon Zaproszenie.pdf87.98 KB
Załączniki do porządku obrad - prywatne: 
ZałącznikRozmiar
PDF icon 1a) B. Ksit.pdf581.88 KB
PDF icon 1b) D. Ulbrich.pdf427.71 KB
PDF icon 1c) Protokół - SKdsANA.pdf71.24 KB
PDF icon 2.1) Biogram - Paulina Szewczyk.pdf307.88 KB
PDF icon 2.2) Rekomendacja - Paulina Szewczyk.pdf286.92 KB
PDF icon 3.1) Sprawozdanie z działalności Rady Uczelni.pdf162.97 KB
PDF icon 3.2) Sprawozdanie z działalności Rady Uczelni - prezentacja.pdf1.52 MB
PDF icon 4) Wnioski_NMNiSZW - zestawienie.pdf170.92 KB
PDF icon 4.1) Wniosek o nagrodę - zespół prof. E. Kaczorek.pdf294.1 KB
PDF icon 4.2) Wniosek o nagrodę - ind. prof.PP D. Pazder.pdf616.21 KB
PDF icon 5.1) Technologie informacyjne dla inteligentnej i zrównoważone II stopień - program studiów.pdf608.57 KB
PDF icon 5.2) Tworzenie Kierunku Studiów technologie informacyjne dla inteligentnej i zrównoważone_II_stopień - Opinia_SKdsK_.pdf667.05 KB
PDF icon 6.1) SP Zarządzanie i logistyka w ochronie zdrowia - program studiów259.56 KB
PDF icon 6.2) SP Zarządzanie i logistyka w ochronie zdrowia - Opinia SKdsK.pdf532.6 KB
PDF icon 7) Kierunek Architektura - zaprzestanie prowadzenia studiów.pdf101.42 KB
PDF icon 8) Kierunek PLE - zaprzestanie prowadzenia studiów.pdf553.57 KB
PDF icon 9.1) Medal Wyróżniającemu się Absolwentowi PP - projekt regulaminu.pdf288.94 KB
PDF icon 9.2) Opinia SKdsUSR ws. Regulaminu Medalu Wyrózniajacemu się Absolwentowi PP.pdf238.23 KB
PDF icon 10.1) Informacja_NB_2024.pdf3.13 MB
PDF icon 10.2) Opinia Senackiej Komisji ds. Nauki.pdf314.68 KB
PDF icon 10.3) Działalność naukowo-badawcza w 2024 - prezentacja.pdf2.22 MB
PDF icon 11) Wydawnictwo_PP-prezentacja.pdf10.79 MB
PDF icon 11) Biblioteka PP -prezentacja.pdf5.66 MB
PDF icon 12) Wydawnictwo_PP-prezentacja.pdf10.79 MB